خواص زیتون وانجیر
نورهدایت
قرآنی و مذهبی

وَالتِّینِ وَالزَّیْتُونِ

خداوند بزرگ یکباردرقرآن آنهم در  سوره “تین”(انجیر)نام این میوه را می برد وبه آن میوه قسم خورده است ودرجاهای دیگری حدود7باردر قرآن می فرمایند والزیتون ،دانشمندان دین‌پژوه می‌گویند، احتمالاً علت آن است که انجیرو زیتون که قرنها است مورد استفاده مردم است وقطعاَ از میوه‌های هستند که خواص بیشماری دارند ولی تا کنون یک سری ازخواص ابتدای آنهاکشف شده است لذا آفریننده بهتر می دانند که چه خلق کرده ، وقتی حتی تعداد ومقدار مصرف هم مد نظر خالق است این خود  نشانگراهمیت موضوع و عظمت وبزرگی واحاطه خالق جهان برهمه علوم وعوالم می باشد.این میوههای همه چیز تمام دارای مقدار زیادی املاح و ویتامین‌ هستند؛لذا مورد توجه خاص قرآن قرار گرفته است و این سوگندباعث شد تابا داشتن ویژگیهای فراوان  موجب مسلمان شدن یک تیم تحقیقاتی ژاپنی در این مورد شده است.

قصه از این‌جا شروع شد که یک گروه پژوهشی ژاپنی، در بین مواد خوراکی به دنبال منبع پروتئین خاصی بودند که به میزان کم، در مغز انسان و حیوانات تولید می‌شود. این پروتئین، کاهش دهنده کلسترول خون و مسئول تقویت قلب وتقویت حافظه وباعث در شجاعت انسان است و بازتولیدش بعد از ۶۰سالگی تعطیل می‌شود.لذا ترکیب این دو میوه موجب درمانش می گردد.

دانشمندان ژاپنی پس ازتحقیقات فراوان در این موضوع  پی برده اند که این ماده تنها در انجیر و زیتون وجود دارد و برای تأمین آن، باید انجیر و زیتون را به نسبت یک به هفت مصرف کرد. بعد از ارائه این نتیجه یکی از قرآن پژوهان مصری نامه‌ای به این تیم تحقیقاتی می‌نویسد و اعلام می‌کند که در کتاب مقدس مسلمانان، خداوند به انجیر و زیتون در کنار هم قسم خورده. نام انجیر فقط یک بار و نام زیتون نیز هفت بار در قرآن آمده است. یعنی درست همان درصد ومیزان مورد نیاز. همیشه شاد تندرست وسلامت باشید .  الاحقر غلامرضا ایمانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:, :: 9:22 :: توسط : غلامرضا ایمانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شمیم هدایت و آدرس gholamreza imani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 22599
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


403