خواص انار
نورهدایت
قرآنی و مذهبی

انار

انار میوه‌ای پاییزی و بسیار مفید است. این میوه سرشار از فیبر محلول و نامحلول می‌باشد. که باعث بهبود حرکات روده، کاهش وزن، کنترل کلسترول، بهبود سیستم ایمنی و محافظت در برابر سرطان می‌شود.

انار سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها از جمله الاژیتانین، گراناتین، تانن و ... می‌باشد. به همین علت ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. در حقیقت انار ظرفیت آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی دارد و برای مقابله با سرطان‌ها گزینه بسیار مناسبی است.

انار ویتامین C فراوانی دارد. در نتیجه برای بهبود سیستم ایمنی بسیار مناسب است و اثرات ناشی از افزایش سن مانند چین و چروک‌ها بر روی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین روند پیری را کند می‌کند. انار برای محافظت پوست در برابر اشعه خورشید بی‌نظیر است؛ مناسب برای پوست‌های خشک می‌باشد و از مواد موثر موجود در آن برای تهیه محصولات مرطوب‌کننده پوست استفاده می‌شود. همچنین انار پوست‌های حساس را در برابر آکنه محافظت می‌کند. مطالعات متعدد اثرات مواد موثر موجود در انار را در پیشگیری از سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان‌های پوست، لنفوما، دیابت و... ثابت کرده‌اند. انار باعث بهبود اشتها، بهبود آنمی و تسکین بیماری‌های التهابی می‌شود.           همیشه سالم وتندرست باشید.    غلامرضا ایمانی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 آبان 1393برچسب:, :: 11:11 :: توسط : غلامرضا ایمانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شمیم هدایت و آدرس gholamreza imani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 22690
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


403