طب سنتی
نورهدایت
قرآنی و مذهبی

معجزه انگور در رفع بیماری‌ها

انگور کلیه‌ها را تقویت می‌کند و بدن از مواد زائد پاک می‌شود، همچنین، قوت‌ها را به بدن بر می‌گرداند، کم‌خونی اصلاح می‌شود و بسیاری از مشکلات پوستی برطرف خواهد شد.

افرادی که مبتلا به نقرس هستند، از مصرف غذاهای غلیظ مانند ماکارونی، گوشت گاو و گوساله، غذاهای آماده پرهیز کنند.

افراد مبتلا به نقرس صبح ناشتا یک لیوان آب انگور شیرین رسیده همراه با کمی تخم رازیانه، تخم کرفس و کمی زیره مصرف کنند و تا یک ساعت قبل و بعد از مصرف آب انگور؛ آب و غذای دیگر خورده نشود و بهتر است که آب انگور را صاف کرده و مصرف شود.

مصرف آب انگور به صورت ناشتا برای کلیه‌ها بسیار مفید است، مصفای خون است و خون را از اخلاط غلیظ پاک می‌کند.همچنین، بدن را پاک و سموم را از خون پاکسازی می‌کند.

کسانی که غلظت خون دارند، اسید اوریک، چربی و کراتین خونشان بالاست، بنابراین آب انگور شیرین و رسیده برای آنان بسیار مفید است و ورم‌های بدن را از بین می‌برد و بهتر است که مصرف آب انگور به صورت ناشتا را حداقل تا 40 روز ادامه دهند. برای نتیجه بهتر اگر شب‌ها نیز آب سیب خورده شود نتیجه بسیار مطلوب است.

با همین چیزهای ساده می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را رفع کرد. آب انگور بدون پوست و هسته باید مصرف شود، زیرا آب انگور اخلاط سوخته را از بدن خارج می‌کند، و چربی دور کلیه‌ها را نیز از بین می‌برد و کلیه‌ها را تقویت می‌کند.

برخی از افراد نان و پنیر و انگور می‌خورند، انگور باید خالی مصرف شود و همراه آن غذا و آب دیگر خورده نشود تا اثرات آن بسیار بهتر شود.

رژیم انگور و رفع بسیاری از بیماری‌ها

رژیم انگور تقریباً 5 هفته طول می‌کشد، به این ترتیب که هفته اول یک وعده غذا حذف و به جای آن انگور مصرف شود؛ هفته دوم 2 وعده غذا حذف و انگور خورده شود، هفته سوم 3 وعده غذا حذف و انگور خورده شود، هفته چهارم 2 وعده غذای انگور مصرف شود و هفته پنجم نیز یک وعده غذای خود را انگور قرار دهند.

در طی این دوره رژیم بدن فرصت می‌کند که بدن را از مواد زائد پاک کند، رنگ و رو باز می‌شود، کم خونی اصلاح می‌شود، مشکلات پوستی برطرف می‌شود و قوت‌ها به بدن برمی‌گردد.  همیشه سالم وتندرست باشید. غلامرضا ایمانی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, :: 8:14 :: توسط : غلامرضا ایمانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شمیم هدایت و آدرس gholamreza imani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 22612
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


403